Powered By Blogger

środa, 25 sierpnia 2010

Spódnica Victoria's Secret

Któregoś dnia wpadłam na genialny pomysł zrobienia spódniczki szydełkowej. Miała być to niejako moja motywacja do dalszego odchudzania (jestem już jakiś czas na diecie i pobędę jeszcze troszkę). Udało się, spódniczka wyszła fajnie, z jednym małym niuansem, mianowicie....to chyba zmora wszystkich włóczko maniaczek....zabrakło mi włóczki. Byłam zła, ale postanowiłam, że na tym zakończę, bowiem nie mam ochoty gnać przez całe miasto do pasmanterii, która nota bene już może jej nie mieć. Dlatego jest jak jest. Jak robiłam:
szydełko 3mm, potem od 23 rzędu 3,5mm. Bawełna 100% dość gruba, na druty 4mm. Łańcuszek początkowy zrobiłam ze 180 oczek (10raportów), na rozmiar 36/38.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
blogger template by arcane palette