Powered By Blogger

sobota, 28 sierpnia 2010

Szalona sobota

Dzis jest jakieś szaleństwo, po pierwsze ogarnięta szałem "przedwyjazdowym" koncze robótki w tempie ekspresowym, do tego jeszcze koleżanka kolezanki poprosiła mnie o zrobienie tortu dla jej córeczki na roczek... torty to moja kolejna pasja, odkryta całkiem niedawno. Ale od poczatku:

to jest rzeczony tort na roczek:


Tort smietanowo - galaretkowy z malinami i nutellą
Następne co kończę to sweter dla teściowej. Postanowiłam, że będzie to miły prezent dla niej na urodziny, kiedy zawitamy do Polski. Sweter robie na bazie koła z bordowego akrylu, ozdobiony jest dekoracyjna włóczka typu "trawka" w kolorach lubianych przez mamę.
robiłam wg tego schematu, szydełkiem 4mm

Sweter dla teściowej


Natomiast kolejna rzecza, jakby tego było mało jest sweterek (projekt własny), nazwałam go dolores, który bedę nosiła do chusty jaka niedawno wydziergałam. Jako, że zostało mi trochę włóczki postanowiłam, że ją wykorzystam i tak oto zrodził się pomysł mojej dolores. Ale szczegóły i cała reszta detali juz jak zrobię. Lecę do dziergania, obiadu i całej innem masy rzeczy. Pa

włóczka bawełna z akrylem, na sweterek dolores

2 komentarze:

Mówią, że jestem dziwna pisze...

Tort wygląda przepysznie:)
prezent dla teściowej uroczy,na pewno bardzo się ucieszy:)Pozdrawiam serdecznie

Noriko pisze...

Dziekuję bardzo za miłe słowa :) mam nadzieje, że tesciowa sie ucieszy :)

Prześlij komentarz

 
blogger template by arcane palette