Powered By Blogger

piątek, 18 października 2013

Bawełna na zimę

Wloczka Sirdar freya, winter cotton. Jak ją zobaczyłam od razu zapragnęłam coś z niej wydziergać. I tak oto powstał ten tzw versized sweater :)
Skład 55% bawełny 31% akrylu 14% poliestru. W robieniu jeszcze gorsza jak buckle. Producent zaleca druty 6mm ja robiłam na 7 mm.
Robiłam od dołu na okrągłych drutach tak jak zaleca Dorota na swoim blogu swetrydoroty.
Ponieważ ja noszę rozmiar 42 oczek nabrałam 150, ale było by lepiej 140. Na rękawy po 40 oczek i tu jest ok. Góra to zwyczajny reglan. Sznureczku zrobiłam na takim urządzeniu zwanym french knitting doll :) następnie dla ozdoby przytoczyłam drewniane koraliki. 
Sweterek jest milusi cieplusi i doskonały do jeansów i wąskiej spódnicy jerseyowej.

 



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
blogger template by arcane palette