Powered By Blogger

niedziela, 20 października 2013

Chusta Misti Alpaka

Kiedyś, kiedyś przeglądając internet trafiłam na tą właśnie włóczkę. I jako, że zachwycił mnie jej kolor, a jeszcze bardziej skład, postanowiłam poczuć odrobinę luksusu pod palcami.
http://www.mistialpaca.com/yarns/collection/hand-paint-sock-yarn/ tu można o niej poczytać.
Kiedy już ten luksus znalazł się w moich rękach miałam dylemat co z niej zrobić. Włóczka ta jest włóczką skarpetkową, choć staram się cbać o zdrowie, co do skarpet jestem bardziej pragmatyczna, nie wymagam w nich jedwabiu hehe :)
Zrobiłam więc chustę ot taką zwykłą jesienną.
Druty 3,5mm KP, zaczynałam od 5 oczek i co kilka rządków wplatałam wzorek z dziurek 




Wpisując w Google "tak robię chusty" jest doskonały kurs. Moja misti została zakończona szydełkiem dla większej elastyczności i nutki romantyzmu :)



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
blogger template by arcane palette